Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Warsztaty: E-commerce. Jak prowadzić skuteczne działania handlowe w internecie? (26.10.2016)

Jeśli planujesz zostać specjalistą e-commerce lub myślisz o działaniach handlowych w sieci, skorzystaj z wiedzy i doświadczenia eksperta.

Dziś nie wyobrażamy sobie internetu bez sklepów. Działalność handlowa to jedna z najważniejszych inicjatyw w sieci. W internecie możemy kupić już niemal wszystko. Konkurencja jest olbrzymia, ale rynek ciągle się rozwija. Jeśli planujesz zostać specjalistą e-commerce lub myślisz o działaniach handlowych w sieci, skorzystaj z wiedzy i doświadczenia eksperta. Weź udział w organizowanych przez Sekcję Karier zajęciach z Danielem Kotyrasem, 

Spotkania odbędą się w środy: 26 października, 9 i 23 listopada w godzinach 10.00 – 11.30 w sali 1.101, WZiKS, ul. Łojasiewicza 4.
Drugą część cyklu stanowić będą warsztaty, podczas których głównym zadaniem będzie opracowanie strategii wdrożenia konkretnego planu e-commerce w wybranej firmie / branży.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie maila na adres alumni@uj.edu.pl z dopiskiem w tytule "Daniel Kotyras" (w treści prosimy o podanie imienia i nazwiska, nr telefonu, wydziału, kierunku i roku studiów). W mailu zwrotnym prześlemy szczegółowe informacje dotyczące tematyki oraz warunków udziału w zajęciach. Zapisy trwają do 24 października.
Daniel Kotyras
Manager, strateg oraz marketingowiec. W przeszłości Prezes Zarządu FileMedic sp. z o.o. – polskiego producenta programu antywirusowego, firmy działającej w Europie i Azji. W latach 2005 – 2011 Członek Zarządu oraz Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt (m.in.: nazwa.pl), pełnił także funkcję Prezesa Zarządu technologicznej spółki NetArt Consulting. Specjalista w zakresie efektywnego łączenia kanałów sprzedaży: on-line i off-line. Od 2008 r. współwłaściciel firmy handlowej z branży dziecięcej. Właściciel kilkunastu serwisów internetowych, w których w praktyce sprawdza skuteczne rozwiązania marketingowe. W latach 2003 – 2007 prowadził zajęcia na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor kilkuset artykułów publikowanych w najważniejszych polskich czasopismach i dziennikach gospodarczych.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron