Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Webinar: Postaw na siebie! - Wsparcie na szkolenia i rozwój zawodowy (24.06.2021)

Webinar: Postaw na siebie! - Wsparcie na szkolenia i rozwój zawodowy (24.06.2021)

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zmienić swoją sytuację na rynku pracy oraz podnieść lub zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe - zapraszamy do udziału w naszym webinarze!

AIP UJ we współpracy z Departamentem Zarządzania Programami Operacyjnymi (Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego) zaprasza na spotkanie informacyjne na temat oferty wsparcia ze środków Funduszy Europejskich, dostępnej w ramach perspektywy finansowej 2014-2020.

Podczas spotkania (prowadzonego w formie zdalnej) dowiesz się, jak wygląda wsparcie Funduszy Europejskich w nadal aktualnej perspektywie 2014-2020 na aktywizację zawodową.


KIEDY: 24 czerwca, 10:00 - 12:00
GDZIE: online | webinar
Zapisy na wydarzenia ➡️
https://bit.ly/AIPUJ-PostawNaSiebie

Link do webinaru przekażemy zarejestrowanym uczestnikom w osobnej wiadomości.

Prelegenci:

Zdjęcie prelegentki Anety Foryś

 

Aneta Foryś - specjalistka ds. Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego. Doradza w zakresie funduszy inwestycyjnych. Ma na koncie szereg przeprowadzonych szkoleń oraz spotkań informacyjnych ukierunkowanych na rozwój przedsiębiorczości (m.in. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, Małopolski Festiwal Innowacji).

 

 

 

 

 

 

Zdjęcie prelegenta Bartłomieja Gąciarza

Bartłomiej Gąciarz - specjalista ds. funduszy europejskich w Urzędzi Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, Absolwent Wydziału Prawa i Administracji. Ekspert z zakresu projektów badawczo – rozwojowych, posiadający 10 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków Unii Europejskiej, doświadczony trener, na swoim koncie ma kilkadziesiąt przeprowadzonych szkoleń i spotkań informacyjnych.

 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Znajdź nas w sieci: